sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, May 28, 2008

Menjejak tukang-tukang sarung/sampir kelas A

Walaupun sekolah cuti saya tetap sibuk, di samping kelas tambahan pelbagai aktiviti sedang menanti untuk dibereskan. Dalam kesibukan itu saya sempat juga mencelah dan mencilok untuk menjejak tukang-tukang sampir ukir yang hebat-hebat. InsyaAllah foto-foto mereka akan saya masukkan dalam blog ini bersama hasil kerja tangan mereka.

Petang semalam lepas solat asar saya sempat juga memecut kereta buruk saya ke Kg. Kedai Menanti. Pertemuan singkat dengan tukang sampir muda bernama Man amat mengujakan saya. Hasil kerja tangannya amat bekualiti sekali. Saya meninggalkan kepadanya sebilah keris melela dan juga sebilah pisau sembelih untuk dibuat sampirnya.

No comments: