sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, May 19, 2008

Kursus Motivasi Form Six

Minggu ini saya mungkin tak sempat nak update blog. Ini kerana tugasan besar saya minggu ini ialah sebagai penyelaras kursus motivasi pelajar form six di D'Kaki Gunung Tebu Resort, Lata Belatan , Jabi Besut Terengganu. Ia akan bermula dari 19hb Mei hingga 22 Mei. Jadi kepada sahabat yang ingin menghubungi saya bolehlah sms kerana ketika berada di kem, talian telefon tak berapa ok. Ataupun boleh email sahaja. Bila saya balik sekejap-sekejap, bolehlah saya balas email sahabat semua.

Terima kasih kepada Sdr. Asraf kerana telah membekalkan kepada saya kayu kemuning hitam dan damar minyak.

No comments: