sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, May 15, 2008

Mengapa ....

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa saya suka memasukkan ayat-ayat yang mengelirukan pada bahagian atas blog saya. Jawapan saya : -
Tujuannya ialah supaya sahabat-sahabat cuba mencari dan menggali khazanah yang semakin luput dalam jiwa umat Islam hari ini. Walaupun ia adalah perkara biasa bagi sesetengan orang, namun ayat-ayat tersebut mungkin sangat asing bagi sesetengah sahabat . Bukan niat saya untuk mengelirukan sesiapa, tetapi atas dasar berkongsi sekelumit pengetahuan yang ada dan membuka ruang untuk perbincangan. Diharap ada manafaaatnya.

Angkuh pendekar lagaknya sombong
Tari disembah panjang berjela
Walau harta tinggi menggunung
Tidak mengenal rugi semata

1 comment:

langkasuka said...

Salam
Saya tidak melihatnya sebagai keliru, bahkan itu adalah perkara sebenarnya, Cekgu menggunakan dialog tauhid tu...dan sesiapa yg biasa dan mengamalkan tariqah dalam hidupnya saya kira ia menjadi ingatan yg baik kepada kita yg dalam perjalanan ini...
peace