sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, May 14, 2008

Jualan Istimewa barangan terpilih akhir bulan Mei 2008 ( sempena keputeraan ) untuk produk keris sahaja

InsyaAllah saya akan mengadakan jualan harga runtuh pada akhir bulan Mei sempena keputeraan saya pada 29.05.2008. Jadi saya meraikannya bersama rakan-rakan blog yang telah menyokong saya selama ini dengan menawarkan harga runtuh pada barangan terpilih.

Saya juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat-sahabat di Negara Brunai Darussalam dan Temasik kerana telah sudi menjadikan blog saya sebagai satu destinasi untuk berurusniaga. InsyaAllah sahabat semua akan mendapat harga dan layanan yang istimewa daripada saya sama seperti sahabat di Malaysia.

Sebaik sahaja promosi bermula saya akan membuat potongan harga pada posting-posting lepas produk jualan saya. Promosi akan berlangsung selama 2 minggu sahaja. Siapa cepat dia dapat

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum.. rupanya tarikh lahir cikgu bersamaan dengan tarikh perkahwinan saya 8 tahun lepas.

Anonymous said...

Alahai, nampaknya boleh buat kenduri sama-sama

Anonymous said...

Insya Allah..

langkasuka said...

Salam Cekgu
jika kesampaian...saya menanti tawaran terhadap hajat saya yg itu...
peace