sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, March 30, 2008

Zamrud 2.0 carat ke atas. RM 180.00 termasuk pos ( harga terserempak, tak tahu bila lagi nak jumpa)

HADIAHKAN UNTUK ISTERI KESAYANGAN SAHABAT.
MAMPU MILIK BERKUALITI TINGGI.

Petang tadi saya terserempak dengan seorang penjual batu permata zamrud yang menawarkan harga paling murah untuk saya dalam tahun ini.

Saya rasa ini adalah rezeki tersepak sahaja. Paling murah dalam sejarah pernah saya beli dari gurkha dan mana-mana peniaga permata di KB.

Setelah membelek dan memilih hampir setengah jam inilah yang terbaik yang saya dapat daripada penjual berkenaan.

Permata saiz ini biasanya menjadi rebutan rakan-rakan guru wanita di sekolah saya untuk dijadikan batu cincin kerana saiznya amat sesuai untuk wanita dan kanak-kanak. Saya tak dapat jamin ada stok lagi atau tidak sebaik sahaja saya mula bertugas pada haris selasa.

Saya beli 10 biji sekaligus, berkebetulan ada duit lebih sedikit dalam dompet. Jadi tanpa banyak tawar menawar saya terus bayar.

No comments: