sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, November 03, 2007

Tasbih

Saya telah menempah 5 utas tasbih kemuning hitam dan 3 utas tasbih teras gemunggal daripada Pak Ku Hassan Kangkung Petang tadi. Saya sungguh bernasib baik kerana stok teras gemunggal miliknya masih ada lagi.

Jika ada yang berminat bolehlah membuat tempahan dengan saya. Tasbih teras gemunggal RM300.00 seutas ( 33 biji, 2 wakaf 1 rumah) manakala tasbih kemuning pula RM250.00 seutas . ( 99 biji, 2 wakaf 1 rumah)

2 comments:

Ambo said...

Salam..Cikgu Nasir,menarik sungguh blog cikgu..Sayapun salah sorang peminat senjata purba. Cikgu tentu kenal dengan Pak Mertua saya, Abg Ta (Presiden Bonsai Kelantan) & Pak sedara saya Pakcik Alwi Kg Cherang..Bermina jugak nak menempah keris dari cikgu..tapi buat masa ni dok jauh, payah la sket..asyik kena tahan polis jer kat airport kalau bawak keris dalam beg

cikgu nasir said...

Terima kasih, saya kenal dia tapi dia tak kenal saya.