sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, November 29, 2007

Berkongsi maklumat dan ilmu

Dalam sehari dua ni dunia blog saya semakin meriah kerana ramai sahabat dinegeri Cik Siti Wan Kembang dan negeri-negeri lain menghubungi saya sama ada melalui sms atau pun telefon. Sebenarnya saya bukan seorang yang betul-betul pakar dalam ilmu keris. Apa yang saya tahu sedikit sebanyak itulah yang saya kongsikan dengan saudara. Jika saya tak tahu saya akan jawab tak tahu.

Saya juga mengalu-alukan pandangan, teguran serta komen dari saudara sahabat semua. Ini kerana dengan cara ini kita boleh berkongsi maklumat dan ilmu. Orang yang pemurah ilmunya insyaallah akan murah rezekinya.

No comments: