sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, November 28, 2007

Alhamdulillah...

Hari ini 28 hb November, pelajar-pelajar STPM SMK Badak menduduki kertas 922/2 Kesusasteraan Melayu Moden. Saya sebagai guru yang mengajar mereka selama 2 tahun iaitu semasa 6 Rendah dan 6 Atas berasa sedikit bimbang, maklumlah banyak pihak yang menuntut kecemerlangan dan kejayaan pelajar-pelajar STPM.

Berkebetulan hari ini saya ada musaqah yang tidak dapat dielakkan, jadi saya tidak dapat hadir bertugas untuk memberi semangat dan perangsang kepad pelajar-pelajar saya. Selepas solat maghrib saya menelefon pelajar-pelajar saya bertanyakan khabar. Alhamdulillah soalan bahagian B,C dan D keluar apa yang selalu saya bincangkan dalam kelas. Harap-harap ramai dapat A. InsyaAllah.

No comments: