sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, November 08, 2007

Speed....

Malam tadi En. Ahmad Zaki, sahabat dari Kota Kinabalu bermesej dengan saya. Selesai topik keris tajung timbul topik Pedang Melayu antik. Dia tanya sudah dijual atau tidak. Saya katakan belum tetapi pagi jumaat ada kawan nak datang tengok . Sahabat kita terus hendak beli. Memang rezeki En. Ahmad. Sahabat yang janji nak datang pagi jumaat sampai dirumah saya lebih kurang setengah jam sahaja selepas urusan jual beli saya dengan En.Ahmad selesai.

Saya kata siapa cepat dia dapat, tapi janji tetap janji. Kalau dah berjanji tak boleh rungkai lagi. Itulah sembang "SPEED" saya.

No comments: