sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, November 01, 2007

Katana antik

Terima kasih kepada Saudara Mohd Azlin Ahmad dari CIMB Investment Bank Berhad kerana menaruh kepercayaan berurusniaga dengan saya. InsyaAllah Pedang Katana antik itu akan saya poskan pada hari sabtu.

Saya telah pun mengasah serta membuang semua karat pada mata katana itu. Sarung kulitnya juga telah saya kiwi dan polish. Saya rasa sukar bagi saya mendapatkan ganti katana seperti ini lagi dalam masa terdekat berdasarkan haraga istimewa saudara.

Berhati-hati menggunakananya kerana jika Saudara Azlin mengasahkannya sedikit lagi ia akan menjadi sangat tajam. Gambar katana itu saya hanya masukkan sekejap sahaja dalam blog semalam untuk tatapan En.Azlin sahaja. Ini kerana ingin mengelakan kawan-kawan memendam rasa kerana stoknya hanya satu sahaja.

No comments: