sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, November 15, 2007

Bisnes dalam blog...

Perniagaan dalam blog yang saya buat ini sebenarnya adalah secara tidak sengaja. Saya diperkenalkan dengan blog oleh rakan guru saya iaitu Cikgu Zulkifli Mat Salleh. Beliau seorang guru seni yang berpengalaman dan suka explore benda-benda baru dalam internet pada pertengahan tahun 2006.

Bermula dari situ saya cuba-cuba menulis. Cikgu Zul juga telah menganjurkan kursus Google Adsense yang disertai rakan-rakan guru di restoren herba Pasir Puteh selama sehari.

Saya mula feed up dengan google adsense apabila kena blok. Akhirnya saya kembali kepada diri saya yang sebenar iaitu memberi tumpuan kepada mendidik pelajar-pelajar silat saya dan menampilkan koleksi unik milik peribadi.

Saya tidak menjangka ia akhirnya menjadi satu medan pertemuan dengan sahabat-sahabat lama yang telah berpisah serta mendapat sahabat-sahabat baru yang mempunyai minat yang sama, sama ada dalam silat, senjata dan tasauf.

Bermula dengan saranan Cikgu Zaidi dari Pahang supaya memasukkan gambar-gambar keris untuk tatapan akhirnya ia mula berkembang kepada urusan jual beli. Terima kasih semua.

Pantun Mengenal :

Paku patah papan pecah
Pecah wajah dini hari

Jasad Muhammad Sifatu Allah
Terpahat jelas tersimpul mati

1 comment:

Scifiq Enterprise @ 012-3455387 said...

Great blog! ^_^ Visit mine www.automessenger.blogspot.com & share it with all your friends ^_^