sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, January 23, 2008

Chatting Box

Nampaknya saya terpaksa membuang perkhidmatan chatting box dalam blog saya buat sementara waktu. Saya terpaksa melakukan kerana banyak aduan sahabat-sahabat yang kurang senang dengan gelagat sesetengah pengunjung yang tidak menghormati perasaan peminat, collector keris dan juga tuan rumah.

Bukan niat saya untuk bermusuh dengan sesiapa, tetapi wajarkah minat dan hobi kami dipermain-mainkan. Jadi setelah berfikir panjang maka saya membuat keputusan untuk "delete" sementara waktu perkhidmatan chatting box.


Orang berperahu kita bersampan
Perahu kolek kemudi di depan
Bukan begitu adat berkawan
Arus air jangan dilawan

2 comments:

Sang Pencinta said...

Mie sebenarnya pun sakit hati dengan ada sesetengah hak chat tu kecek lagu ikut sedak mulut..baso xreti..kita xminat jange duk kato hak ore xmolek..diam2 sudohla..

mie perasan ado hak sindir cikgu kato takut warisan pusaka kita jatuh ka tgn org luar..kalu tahu sapo lamo doh g cari..

ore tuo2 kato:

" Kalu Bodo Tok Soh Berkecek Hal Ore"

Anonymous said...

Salam Cikgu Nasir.....

Saya bersetuju padat dengan pandangan Cikgu yang arif. Tidak elok jika kita mengotori halaman jiran tetangga. Maka sudah di jemput maka harap tahulah jaga adat dan adap bersopan dan bertimbangrasa. Bahasa melambangkan bangsakan Cikgu?

Apabila Cikgu padamkan khidmat "chatting box"? Maka saya merasakan kampong kita serta merta gelap, sunyi dan sepi. Macam baru kena landa tsunami yang sangat dahsyat?

Ada baiknya kita jaga bersama kebersihan persekitaran kampong kita. Kalau kampong kemas dan bersih tak kan penduduk pengotor kot noh? Eeeee bucuk!!! *gelak~gelak*