sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, January 07, 2008

Spesimen Minyak Cendana


Inilah spesimen minyak cendana yang dihantar oleh seorang sahabat kepada saya. Memang sahabat ini amat istimewa, bayangkan dia bagi free pada saya pati minyak cendana yang berharga lebih daripada RM500.00.
Bukan sahaja sesuai untuk keris tetapi juga mendapat tempat di hati rakan-rakan guru di sekolah saya. InsyaAllah jika semuanya berjalan lancar saya jangkakan paling lewat 3 minggu dari sekarang minyak cendana dalam bentuk pembungkusan yang unik akan berada di pasaran.
Sampel minyak cendana yang diberi percuma pada saya diisi dalam usus unta yang telah diawetkan. Walau bagaimanapun minyak cendana yang akan dipasarkan nanti akan dibungkus dalam bentuk lain menggunakan kayu. Kita sama-sama tunggu.

2 comments:

syahir said...

er..macam botol simpan jin jer cikgu. seram lak nengok nye. hehehe gurau jer. mesti mahal sebotol yer?

Anonymous said...

Harga saya tak berani nak cakap lagi berapa, takut silap cakap nanti susah pula.

Nantilah bila comfirm harganya dan produk dah ada dapatlah kita kongsi bersama. InsyaAllah kualitinya sangat tinggi.