sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, January 13, 2008

Maaf sahabat....

Dalam sehari dua kebelakangan ini saya agak kurang membuat posting baru. Ini kerana pada awal muharram saya bercuti ke Beserah, Kuantan dan berkebetulan berlaku kematian anak sepupu isteri pada hari jumaat. Pelajar tingkatan satu Mohd Aminrul bin Jusoh telah hilang setelah lemas di Pantai Irama Bachok pada jam 6.00 petang dan ditemui pada kesesokan paginya jam 4.01 minit pagi.

Kepada sahabat-sahabat yang meminta saya untuk meng e-mailkan foto-foto seperti keris , cincin dan permata harap bersabar. Setelah keadaan tenang kembali saya akan tunaikan hasrat sahabat-sahabat semua.

Kepada beberapa student yang ingin bantuan saya dalam asssigment sila call saya atau sms sahaja. Ini kerana lebih cepat untuk saya balas.

No comments: