sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, December 18, 2007

Tolong-menolong, bantu-membantu bukan membatu

Saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua sahabat yang banyak memberikan sokongan kepada saya dalam bisnes keris secara sambilan ini.

Saya berasa amat bersyukur kerana jaringan persahabatan saya dengan beberapa orang kawan sejak lama dahulu ada rahmat disebaliknya. Mereka kini banyak menolong saya untuk mendapatkan barangan berkualiti pada harga yang berpatutan. Kekadang banyak masa mereka habiskan semata-mata untuk mencari produk terbaik untuk stok saya.

La hayyun, La alimun, LaQadirun, La muridun, La Samiun, La Basirun, La mutakalimun, filhaqiqatiillallah. Allahuakabar.

No comments: