sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, December 02, 2007

Terima Kasih.....

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sudi menghubungi saya dari seluruh negara. InsyaAllah saya akan teruskan usaha ini atas sokongan semua. Saranan, pertanyaan,komen dan sebagainya saya anggap sebagai pendorong kepada saya . InsyaAllah sambil berbisnes saya akan titipkan "sepatah selidah" untuk santapan rohani kita.

Setinggi manapun kita terbang ingatlah jangan lupa diri sendiri.

Pecah wajah dini hari
Wajah terpacak mengadap diri
Terpahat erat tersimpul mati
Itulah rahsia mengenal diri

No comments: