sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, December 09, 2007

Nantikan Keris Panjang Termurah dalam sejarah RM1050.00

Saya ada sebilah keris pajang yang sudah siap sarungnya tapi tak boleh di varnish dengan baik kerana faktor cuaca dalam sehari dua ini. Jika siap, saya akan jual keris panjang itu dengan harga yang paling murah iaitu RM1050.00. Harganya jauh lebih rendah daripada yang dah ada dalam blog. Kalau saya dapat dgn harga rendah saya akan jual dengan harga rendah. Saya akan pastekan dlm blog bila ia betul-betul siap bergantung pada cuaca.

Siapa cepat dia dapat.

No comments: