sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, December 25, 2007

Makan keris.....

Inilah foto yang sempat saya rakamkan semasa menjalankan operasi memujuk rakan saya untuk menjualkan hulu tajongnya kepada saya untuk menyelesaikan urusan saya dengan seorang sahabat dari Johor. Walaupun agak keberatan kerana kesukaran untuk mendapatkan hulu tajong berkualiti beliau akhirnya mengalah.

Urusan ini berjalan melalui pertukaran wang dan juga pertukaran mata keris. Sebagai pertukaran saya telah membayar sebanyak RM300.00 dan juga memberikanya sebilah mata keris pandai sarah yang dihajatinya bagi melengkapkan Tajong miliknya.

No comments: