sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, December 19, 2007

Keris Panjang

InsyaAllah 4 bilah keris panjang akan saya masukkan ke dalam blog untuk dijual selepas saya balik dari KL pada 24hb atau pun 25hb. 2 bilah pada harga RM1500.00 dan 2 bilah lagi ada harga RM1700.00

Keris panjang yang ada dalam blog (RM1050.00) telah dibooking oleh sahabat kita dari Selangor yang menjadi pelanggan tetap saya iaitu En. Aidil sebaik sahaja dimasukkan dalam blog. Saya rasa itulah keris panjang yang paling murah yang boleh saya jual setakat ini.

Musim perayaan ni saya akan cuba-cuba curi sedikit masa untuk update blog.

No comments: