sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, December 05, 2007

Green Tourmaline 6.5 ct ( sudah dimiliki)




Green Tourmaline yang diikat perak "pahat bunga jawa" milik sahabat CIMB Investment sudah pun siap. Harap maaf gambar yang saya ambil waktu malam tak berapa elok. Ini keranakamera buruk saya tak berapa sesuai untuk ambil gambar waktu malam.

Bersama-sama dengan dengan tourmaline ini permata garnet yang saya beli di Kedai alam Permata semasa kursus baru-baru ini juga sudah siap dan menjadi milik Cikgu Azri, rakan kerja saya yang setia membeli permata-permata yang saya jual.



No comments: