sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, October 28, 2007

Tak sempat nak masuk blog

Dalam sehari dua ini saya mendapat beberapa senjata/keris antik yang cantik dan harganya pun berpatutan. Sayangnya saya tak sempat memasukkan gambarnya dalam internet kerana telah pun dibeli oleh pelanggan.

Keris Melela yang saya janji nak iklankan dalam blog saya harganya RM1800.00 telah bertukar tangan.

Untuk makluman peminat-peminat keris, pada masa kini untuk mendapatkan keris yang baik amat sukar kerana harganya amat tinggi. Saya ada sebilah keris cerita yang saya hadiahkan kepada Pak Ngah Izahar batu kurau 4 tahun lepas. Harganya pada masa itu saya beli Rm350.00. Baru-baru ini saya mengambil semula keris itu dari Pak Ngah untuk dibaiki kerana sarungnya rosak.

Agak-agak saudara berapakah harga keris itu di pasaran masa kini. Harganya telah meningkat melepasi RM1000.00 .

No comments: