sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, October 15, 2007

Sambutan Aidul Fitri Meriah

Raya tahun ini bagi saya sama sahaja dengan raya tahun-tahun lepas. Bila dah tua duit raya pun dah tak dapat. Minta maaf pada kawan-kawan jika ada sms ucap selamat hari raya yang terlepas pandang. Ini kerana lepas baca, saya terpaksa delete sms kalau tidak handfhone saya jamm. SMS tak berhenti-henti masuk. Jadi ada yang sempat balas dan ada yang tak sempat. Kadang-kadang tu main hentam sahaja kerana ada sms yang tak ada nama pengirim, nombor pula tidak dikenali, jadi jawab sahajalah.


Malam raya pun ada tempahan keris. Saudara Hamzah yang sedang belajar kat Universiti Azahar Mesir menempah 2 bilah keris gelanggang untuk di bawa ke Mesir. Jika tempahan 10 bilah lepas raya tak sempat siap saya terpaksa memberikan keris gelanggang saya dulu. Satu dah ada.

No comments: