sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, December 20, 2008

Minyak Cendana - Mohon pandangan sahabat



Minyak cendana telah siap diproses, dalam entry ini saya mohon pandangan sahabat untuk kebaikan kita semua dalam pemilihan packaging yang sesuai dan menjimatkan kos.

1. Botol unik dan cantik ( kos tinggi), menarik tetapi jumlah minyak sedikit.

2. Botol kurang menarik ( kos rendah) minyak lebih banyak.

3. Buat dalam dua jenis botol. Satu murah satu lagi mahal.

* harap dapat maklum balas segera kerana ramai sahabat sedang menunggu. Bila kesimpulan dapat dibuat saya akan umumkan harga untuk setiap botol dlm mililiter.

7 comments:

Anonymous said...

pendapat saya cikgu, cikgu buat dua -dua botol...kalau yg nk yg jenis packaging cantik, die ambik yg tu..kalau nk minyak byk, ambik yg biasa...sebab mungkin bila org beli minyak cendana yg dgn packaging, len kali die beli pula yg xde packaging sebab leh topap dlm tu...ini hanya pendapat cikgu..

Man Antik said...

buat jer 2 jenis .... lepas tu untuk saya ... siapkan lah botol yang lebih besau .... hehehe

Anonymous said...

Memandangkan minyak cendana ini adalah untuk di jadikan minyak keris. Dalam pandangan saya tak perlulah botol yang cantik dan mahal. Botol biasa sahaja sudah kira O.K. Yang penting botolnya kuat dan selamat untuk penghantaran melalui pos. Kalau minyak tu niat untuk pakai badan atau bagi kat girlfriend atau isteri boleh lah yang cantik *hehehe* Pandangan saya sahaja terpulanglah...... Kalau sekadar untuk keris minyak biar lebih dan botol tak cantik pun tak mengapa *smile*

Anonymous said...

buat botol biasa jer. kalau nak botol cantik, beli jer botol sendiri. bukan apa cikgu, yang lawat laman ni peminat keris, bukan nak hadiah kat isteri/gewe.

Anonymous said...

salaam semua,bagi saya pulok,kena praktikal..minyak itukan utk keris,jadi adalah lebih baik buat dlm botol biasa jer..walaupun saya takda keris walaupun sebilah..saya ttp menyokong ketinggian mutu pembuatan keris oleh pandai keris kita nie..itu shjlah kot

Anonymous said...

slm, bg sy lah lbih baik buat dua2. mgkin ade dikalangan kita mahu buat koleksi ke dgn minyak tu. jd boleh la beli yg botol cantik. sekadar pandangn...

Anonymous said...

i agree your idea ! very nice blog