sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, December 11, 2008

Lagi-lagi Tajong. RM800.00 sebiji.



Inilah stok hulu tajong yang masih panas-panas masuk dalam stor saya. Alhamdulillah kerana jualan yang memuaskan tukang-tukang saya semakin tekun berkarya. Nampak gayanya kesejukan musim tengkujuh dan banjir tidak menghalang imaginasi mereka.


** X = Sold out

2 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah! saya benar-benar berharap ramai tukang-tukang disana akan terus membuat hulu tajong dengan tekun dan menghalusi seni ini dengan motif dan coraknya yang asli. Saya rasa seni membuat hulu tajong semakin tenggelam dan ianya susah didapati kecuali dari barangan lama. Saya juga faham akan rumit kerjanya. Syabas pada mereka yang ingin mencuba dan menghalusi seni ini dengan sebaiknya.

Anonymous said...

i agree your idea ! very nice blog