sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, July 23, 2008

Terima kasih sahabat.....

Dalam kesibukan sepanjang minggu ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat semua kerana masih mengunjungi blog saya. Alhamdulillah sokongan anda akan saya balas dengan perkhidmatan terbaik, sekadar yang saya mampu. Kepada pelawat-pelawat baru, pesan saya keris bukan segalanya dalam hidup ini. Ia adalah ibarat pistol mainan semasa kecil bagi anak lelaki. Fikir-fikirkanlah.

No comments: