sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, September 13, 2008

Kunjungan Singkat Ke KL- Terima kasih semua

Semalam saya telah berkunjung ke KL selama sehari. Dalam masa yang terbatas saya cuba mnyelesaikan beberapa temujanji dengan pelanggan dan sahabat-sahabat. Walau bagaimanapun tidak semua rakan sempat saya temui.

Terima kasih atas layanan dan pertolongan yang dberikan semasa di Kl. Untuk teman-teman dan sahabat yang tak sempat ditemui, InsyaAllah pada lain kesempatan kita akan bersua muka. Kerana keletihan saya rehat 2 hari. Terlalu banyak keris dalam stok saya untuk dimasukkan dalam blog. InsyaAllah bila hilang penat akan saya masukkan satu persatu.

2 comments:

Amir said...

Assalamualaikum Cikgu Nasir,
Terima kasih atas semua usaha saudara sejauh ini untuk menepati tempahan saya. Alhamdulillah, semua yang di tempahkan itu menepati harapan saya. Kesemua benda2 yang Cikgu dengan baik hati menghantar dengan sendiri ke Kuala Lumpur sudah selamat sampai ke Brunei Darussalam.
Moga Cikgu Nasir dan keluarga sekali di rahmati Allah SWT di bulan ini dan bulan2 yang akan datang.

Salam mesra dari Brunei Darussalam.

Wassalam,
Amir Talib

Anonymous said...

Waalaikumussalam, sama-sama. Hanya itu yang mampu saya lakukan. Terima kasih kembali , semoga hubungan ini berkekalan.