sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, August 27, 2010

Benci tapi rindu.....

Nampaknya pembaca blog CIKGU NASIR makin bertambah, dikhabarkan ramai juga pembaca-pembaca gelap yang tak berapa suka kepada blog ini tetapi menjadi pembaca setia. Itulah yang dikatan benci tapi rindu. Usahlah dikisahkan apa yang saya tulis dalam blog saya ini, tak perlu diulas-ulas dalam blog yang lain. Saya hanya insan kerdil sekadar meluahkan apa yang saya faham. Jika ada yang nak berjuang, berjuanglah dengan jiwa dan raga anda. Biarlah buruk rupa jangan buruk perangai dan budi. Nampaknya ada juga yang tak senang dengan tulisan-tulisan saya dalam blog ini. Saya nasihatkan agar jangan masuk dalam blog ini, kerana saudara tidak dialu-alukan di sini. Ada faham.

* semoga ibadat puasa kita diterima Allah.

No comments: