sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, January 08, 2010

Uzlah seorang pemimpin....

Semalam, usai mesyuarat kat sekolah saya balik rumah, makan , solat zohor dan terus keluar untuk menyelesaikan tempahan pelanggan. Selesai sahaja berurusan dengan tukang, azan asar kedengaran. Saya ada satu lagi temujanji untuk diselesaikan. Alang-alang ingin bertemu saya aturkan untuk jumpa di masjid sahaja. Selepas solat asar sahabat saya datang, kami bersembang di kaki lima masjid. Sedang asyik bersembang dan bercerita tiba-tiba muncul seorang bekas YB yang kami kenali dan merupakan kawan baik sahabat saya. Beliau mengatakan uzlahnya dimasjid selama setahun amat menyeronokkan, menggembirakan dan menenangkan hatinya. Beliau juga sudah ada masa untuk menjaga kesihatan diri, badan makin slim kerana berjoging 3 km sehari. Bagaimana denga kita?

No comments: