sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, February 08, 2009

Dah ada yang menjawab tepat...melalui sms

Seseorang telah memberikan jawapan yang tepat kepada "teka teki pagi ahad" melalui sms dua hari lepas. Walau bagaimanapun saya masih menerima jawapan yang bertalu-talu dari sahabat, kawan-kawan, anak buah dan pengunjung blog. Terima kasih kerana sudi menolong diri sendiri. Sebenarnya walaupun teka teki itu ibarat setitik air dalam lautan yang maha luas, sedikit sebanyak ia membantu kita mengasah minda dengan ilmu tauhid. Saya masih menantikan jawapan daripada sahabat semua. Selamat mencuba.
" Qalbumukminin baitillah"

3 comments:

ANAFAKIR said...

slm..menumpang di beranda..kalau dah tau jawapan eloklah diberikan kepada semua sahabat yang lain, untuk apa berteka teki lagi?mgkin dulu tuan hamba bertahun lama mencari jwpan tapi apa salahnya kalau dah tau tu berkongsi ilmu...nanti mewujudkan satu tangga hijab betapa kita ni hebat punya ilmu yang sukar untuk org lain tau jawapannya.tak nak komen banyak2 kerna hamba pun bukan ssesiapa dalam bidang ilmu ni.skadar ingin mengenal diri untuk mengenal pencipta.kerana mati itu pasti.

sostiram said...

Sudah menjadi lumrah satu teka teki, jawapannya kebanyakan orang tahu, tapi untuk menjawab dengan tepat sepertimana kehendak soalan teka teki itu kebanyakan orang tak terlintas. Saya percaya teka teki bukan bermaksud menunjukkan ilmu yang hebat tapi lebih sebagai latihan mengasah minda. Sebab itu dinamakan teka teki.

dokpikiaq said...

wah....sungguh mencabar..
tp x salah kn ntok kita mencuba dari meminta..
jawapanya..
mungkin petua kot...
adkah kurang tepat juga cikgu??hehehe...