sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, June 14, 2009

Minggu sibuk

Maaf kepada sahabat-sahabat kerana minggu ini saya agak sibuk dengan urusan wajib. Tempahan cincin insyaAllah 2 minggu dari sekarang baru dapat diuruskan. Ini kerana daam minggu ini saya perlu membereskan hal-hal berkaitan dengan Kursus Bina Semangat pelajar-pelajar saya dan minggu depan bermula dari 21 jun hingga 26 saya akan berada di Langkawi bersama pelajar-pelajar saya. Segala kesulitan amat dikesali. Tempahan yang dibuat dalam minggu ini insyaAllah akan saya poskan sebelum jumaat. Terima kasih semua.

No comments: