sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, September 04, 2009

Guru dan murid

Sebagai seorang guru sekolah, kerja saya ialah mengajar. Selama mengajar pelbagai anak murid yang saya jumpa. Ada yang baik, ada yang nakal dan ada yang melampau. Sebagai guru silat juga saya ketemu banyak jenis murid, ada yang tekun, ada yang taat dan ada yang menyombong dan ada yang lupa jasa guru mengajar membilang alif ba ta . Ini adalah lumrah kehidupan, kita tidak pernah mintak dilahirkan di dunia ini, jadi bersyukurlah dengan ketentuan Allah kepada kita. Jika saya boleh minta, saya minta yang terbaik.
* saya juga masih seorang murid

No comments: