sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, January 12, 2009

Terima kasih sahabat semua

Terima kasih kepada sahabat semua yang memberikan sokongan moral kepada saya. Mungkin ada yang beranggapan saya sudah merajuk atau tawar hati nak menulis. Sebenarnya saya masih lagi bersemangat seperti dulu. Pagi ini, 13 januari 2009 talian internet saya meragam lagi, posting ini saya tulis di dalam makmal komputer sekolah. Kesibukan pada awal tahun persekolahan sangat terasa. Nasib baik telefon bimbit banyak membantu, walaupun nokia comunicator saya sedang dirawat kerana engselnya patah. InsyaAllah saya tetap akan menulis seperti biasa.


" Jangan kita hitamkan orang lain supaya kita kelihatan putih "

No comments: