sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, January 11, 2009

Perihal pelawat dan pengunjung dlm chatting box

Malam tadi saya tidur awal kerana tersangat letih, bangun pukul 3.00 pagi jenguk blog ada beberpa pengunjung dengan pelbagai hal yang saya tak berapa gemar, seorang pengunjung dengan nama samaran kawe menulis mengatakan saya memarahi pelanggan atau pengunjung blog saya dan katanya kalau begitu tak payah berniagalah ( lebih kurang ). Atas rasa tidak mahu benda seperti ini berpanjangan saya deletekan beberapa entry termasuk entry "kawe". Lepas tu saya tulis satu entry dlm blog dan sambung tidur.

Balik sekolah jam 2.15 petang, makan, solat dan terus keluar ke KB kerana banyak urusan perlu diselesaikan. Pos barang jualan (bertembung dgn Yie Keris),ke bengkel perak,ke kedai permata serta ke Polytech mengajar silat. Mengajar silat dari pukul 5.00 sampai 7.00 ptg. Balik sempat singgah ambil keris gelanggang kemudian singgah beli makanan untuk ikan arowana. Sampai rumah dah lewat, terus solat maghrib dalam pakaian silat sahaja. Kemudian isteri beritahu ada orang "tegur" saya dalam chatting box. Saya makan dulu dan terus jawab sedikit dalam chatting box dan menulis artikel ini. Entahlah mungkin saya ada buat silap hinggakan "kawe" marah sangat kat saya. Tapi kalau "kawe" boleh perkenalkan dirinya yang sebenar tentu mudah saya nak minta maaf atau berbincang dengannya. Seingat saya tak pernah saya marahkan pelanggan saya.

No comments: