sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, August 29, 2008

Maaf. Signal tak berapa ok...

Maaf dipinta kepada sahabat-sahabat yang menghubungi saya melalui telefon dan sms, sebenarnya saya bercuti ke Pulau Perhentian selam 2 hari. InsyaAllah esok ( ahad ) saya akan kembali ke rumah. Semasa berada di P.Perhentian signal telefon bimbit tak elok, hanya di lobi sahaja yang dapat, itupun kadang-kala tak ada.

Terima kasih kepada sahabat yang sentiasa memantau blog saya serta menyokong saya selama ini. Rezeki Allah Taala ada di mana-mana. Tapi perlu diingat rezeki Allah berjalan di atas tangan-tangan manusia. Jangan kita sekat ia daripada yang berhak.

Saya juga sesekali menerima email daripada sahabat-sahabat berbicara tentang blog-blog baru yang menjual produk yang sama dgn saya. Alhamdulillah, saya terima perkembangan positif ini dgn hati terbuka.

1 comment:

Anonymous said...

Tengku tabik hormat kepada Cikgu Nasir *smile* Sayang Tengku kepada Cikgu tidak terkira. Selamat Hari Guru dan Selamat Menyambut Bulan Mulia Ramadhan. Agar perjuangan kita membuahkan kemenangan di dunia dan di akhirat insya'allah *amin*