sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, December 06, 2011

Lihat dan rasa

Dalam menuntut, rasa lebih baik daripada dengar dan lihat. Mereka yang dah merasa akan bertambah kemas dan kejap pegangannya. Lantaran itu jangan ditukar haluan menuju Allah dengan ganjaran dan kelebihan dunia yang tak ke mana.

2 comments:

Anonymous said...

Salam,
Saya berminat untuk memiliki keris tetapi melalui pembacaan saya. Panjang mata keris itu mesti mengikut ukuran jarak antara kedua2 puting kita.

Agak2 jika saya tempah keris, brape anggaran kos yg perlu saya bayar? panjang mata sekitar 10 inci. Saya masih student.

Rumah Kuning said...
This comment has been removed by the author.