sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, February 12, 2010

Terima kasih atas pemberian....




Semalam saya menerima panggilan telefon daripada Mat Despatch (skynet) bertanyakan sama ada saya nak singgah ke pejabat skynet atau tidak selepas balik dari sekolah. Saya katakan saya tak ada barang nak diposkan pada hari ini dan saya dah ada kat rumah pun . Lebih kurang 1 jam kemudian beliau dah tercegat di laman rumah saya untuk hantar satu parcel kepada. Alhamdulillah, parcel ini adalah kiriman dari seorang pelanggan saya. Beliau menghadiahkan sebuah buku kepada saya sebagai tanda kenang-kenangan kerana pernah berurusniaga . Terima kasih yang tidak terhingga kerana harga buku ini kalau tak silap RM250.00 sebuah.

1 comment:

IndukYati said...

salam cikgu..,
inilah yg dikatakan rezeki...
musuh jgn dicari,rezeki jgn ditolak..
sy tumpang gembira..