sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, August 06, 2009

Produk AlQuran Digital & Perlatan Beladiri AG- ASI sport world

Alhamdulillah, Blog Cikgu Nasir kini akan memasarkan 2 produk baru iaitu AlQuran Digital dan Uniform serta peralatan silat jenama AG-ASI Sport world. Untuk produk Al Quran Digital sahabat saya telah mendapat hak sebagai pengedar/distributor untuk Kelantan dan Terenganu. Manakala untuk uniform dan peralatan beladiri saya telah mendapat hak sebagai pengedar untuk negeri Kelantan. Kepada sahabat-sahabat yang berminat dengan produk-produk berkenaan bolehlah menghubungi saya . Terima kasih. Alhamdulillah.

2 comments:

chek det said...

salam cikgu. kalo boleh, letakkan gambar n quote harga baju silat tu :)

KeLaNa said...

Salam cikgu.Alhamdulillah perniagaan cikgu makin berkembang.Alhamdulillah juga kerana produk yang cikgu wakili ini kepunyaan orang Islam yang pengasasnya dari Pakistan sebab saya difahamkan bahawa singkatan AG tu dari Abdul Ghaffur (kalau tak silap saya).Saya pernah berjumpa dengan salah seorang pengasasnya kerana kebetulan syarikat ni memulakan perniagaannya di Malaysia bermula di Johor Bahru.Produk keluaran syarikat ni juga bermutu tinggi dan tahan lama.Semoga terus maju cikgu.
Wassalam
Safar