sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.

Sunday, March 20, 2016

Rindu

Berkongsi pandangan anak buah.  .......Katanya rindu pada tuhan....apa yang kau rindukan kalau fardhu ain pun tak kau selesaikan. Kau brcakap pasal rindu tuhan ketika kau masih bergelumang dalam hadas kecil dan hadas besar.

3 comments:

zarith irma said...

Salam Cikgu. Saya ada google pasal Timah Hitam and redirected to blog ni. Cikgu ada jual lagi tak? Saya perlukan utk sembuhkan abah saya, dia terkena buatan org.. ada lagi tak ye?

Mohd Nasir said...

Ada lagi. contact no saya 0135292452. sms atau wassup.

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah
BUKA PESUGIHAN PUTIH TAMPA TUMBAL