sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, July 02, 2012

Udah penuh...

Nampaknya blog free saya ni dah penuh... tak dapat lagi anak upload foto. Insyaallah saya dalam proses untuk upgred blog ini. maaf pada teman-teman atas segala kesulitan ini.

4 comments:

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Cikgu.

Sila daftar diri di www.postimage.org, sebuah portal 'image hosting percuma'.

Sebelum memuatnaik gambar2 kesana, sila 'compress'kan imej2 yang Cikgu hendak memuatnaikkan ke blog Cikgu terlebih dahulu menggunakan Microsoft Picture Manager dan 'save'kan ia didalam fail baru.

Kemudian daftar masuk ke akaun percuma Cikgu di www.postimage.org menggunakan fail2 imej yg telah di'compress'kan saiznya.

Portal ini tak ada tarikh luput simpanan gambar2 kita seperti Photobucket, Uploadingit.com dsbnya.

Flickr pun ada had simpanan sama seperti akaun Blogger.com atau Picasa.

Saya dah serik menggunakan perkhidmatan2 tersebut di atas.

Sakit hati saya bila tengok banyak artikel2 lama saya dah tak ada gambar2 yg dimuatnaik menggunakan perkhidmatan2 tsb kerana gambar2 saya itu telah dipadamkan perkhidmatan2 itu bila diri terlupa nak log in sekurang2nya sekali sebulan!

Saya mengesyorkan Postimage.org kerna ia tak memerlukan semua itu dan gambar2 kita selamat didalam simpanannya.

Mohd Nasir said...

Terima kasih sahabat.

makusan said...

Salam,

Ingin mencari tukang cincin sekitar area selangor/kl yg mempunyai workshop sendiri.

Unknown said...

saya tiada maklumat, mungkin sahabat-sahabat lain boleh membantu