sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, March 03, 2011

Mencari Aku

Pucuk paku ulam paku
Paku datang dari seberang
Cari Aku dalam Aku
Aku sembunyi di dalam terang

Cari Aku dalam Aku
Aku sembunyi di dalam terang
Jangan kita salah mengaku
Rosak badan binasa iman

Jangan kita salah mengaku
Rosak badan binasa iman
Ilmu tauhid dicari dahulu
Baru jelas jalan yang aman

2 comments:

tunjangalam said...

Mcm pernah ku baca.. tapi di mana yaa...hehe

CINCIN@RINGS said...

Hilang empat, hilang darjat....Walahaulawalaquataillabillahiilali'yila'zim...