sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, June 29, 2010

Syok sendiri

Saya menulis apabila ada idea, seringkali saya menegaskan bahawa saya menulis untuk murid-murid saya sama ada anak murid silat dan murid sekolah. Apabila kita menulis persoalan hati hampir semua orang tertembak termasuk saya sendiri, kerana kita semua masih ada hati. Jika anda terkena tembakan saya, bukan salah saya. Tetapi anda mungkin sedang berdiri di hadapan muncung senapang saya, jadi nasiblah jika terkena. Sebaiknya kita ambil iktibar jika ada pengajaran atau kebaikan dalam tulisan-tulisan saya. Jika setaraf dengan hampas, maka buang sahaja. Itupun kalau ada yang sudi baca coloteh-coloteh kosong saya ni. Jika tak ada idea maka saya masukkan produk jualan saya, kalau nasib baik dan ada rezeki.. laku. Innalillah hi wainnailaihirajiuun.

2 comments:

Ampuan Awang said...

kawe pun samo. kalu takdo idea gak, duk diamlah jemari tok ngetip aksara kompiuto... bab tertembak orang denge diri sendiri, sebenanyo hok kito tulih lebih buat diri sendiri, nasiblah kalu terkena sebab takkan kita nak minta maaf atas keterlajuran yang tak disengajakan tapi tetap jua kawe mintok maaf di hujung cerita... (bagi mengelak diri bersengketa)

Unknown said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan kenalah kita tentang hakikat bangsa ini.

Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal Si Kitul dan Raja Mandeliar yang mencari peluang dan ruang untuk melumpuhkan bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA