sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, December 25, 2009

Alhamdulillah...

Assalamualaikum, sahabat dan semua pengunjuang blog. Saya telah selamat sampai pada 24 hb jam 7.30 di Lapangan terbang Sultan Ismail Petra. Syukur semuanya berjalan lancar dan selamat. Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sentiasa menghubungi saya sepanjang saya berada di Tanah Suci, maaf juga kerana tidak membalas panggilan telefon dan sms. InsyaAllah saya akan bersiaran seperti biasa dalam sehari dua lagi.

6 comments:

TERATAK said...

Salam C Gu. Ingatkan dah sampai ketanah air pada 20.12.09...rupa-rupanya pada 24. Apa pun bersyukor kpd Allah SWT kerana memelihara C Gu dan isteri semasa diTanah Suci. Moga C u dan isteri mendapat haji mabbrur. Wassalam

BATIK KAMI said...

alhamdulillah...segalanya selamat..cikgu,tanya sikit,agak2 cikgu ado dok pedang jepun.kalau ada tolong lah bubuh dalam blog tuh..tq

Mohd Nasir said...

Waalaikumussalamn. Masih ada lagi satu dlm stok saya saya, InsyaAllah saya uploadkan segera selepas servis camera. tq

Kasturi Puteh said...

Alhamdulillah .. selamat pulang ke tanah air cikgu.

dtt999 said...

alhamdulillah segalanye slmt..moga ckgu sentiasa murah rezki & m'dpt rahmat-Nya

IzuanIzani said...

Salam Cikgu Nasir.. alhamdulillah tumpang gembira kami... semoga cikgu sekeluarga dalam sejahtera dan lindungan-Nya