sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, June 27, 2009

Masih ramai yang jujur....

Walaupun dunia hari ini penuh dengan jenayah dan penipuan, sebenarnya masih ramai lagi mereka yang jujur dan berhati mulus. Seringkali dalam urusan jual beli saya ketemukan sahabat sahabat yang jujur dan tidak berkira. Kadangkala saya telah menghantar barang jualan saya pada sahabat-sahabat walaupun mereka belum bayar. Kadangkala ini terjadi kerana ingatkah duit dah masuk dalam akaun, ada juga kerana salah faham dan kekeliruan. Walau bagaimanapun sahabat-sahabat pembeli saya terdiri daripada mereka yang jujur. Mereka membuat pembayaran dengan baik dan tidak pernah lupa halal haram. Ada juga yang menyimpan baki lebihan bayaran dalam akaun saya untuk urusan pembelian masa hadapan. Terima kasih atas keikhlasan sahabat semua.

No comments: