sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, January 10, 2009

Sahabat dalam Chatting box

Saya kadang-kadang tidak dapat menjenguk blog saya sepanjang masa. Ini kerana kesibukan tugas dan aktiviti-aktiviti berkaitan silat dan mengumpul stok. Harapan saya agar sahabat semua dapat menggunakan chatting box dalam blog ini dengan sebaiknya. Hati dan perasaan setiap pengunjung lain sama-samalah kita jaga. Tidak salah memberi ingatan dan teguran, tapi janganlah pula sampai keterlaluan. Saya juga sebenarnya tidak mengenali sahabat-sahabat yang menggunakan nama samaran dalam chatting box, diharap apa yang ditulis adalah untuk kebaikan bukan untuk memudaratan. Entry yang saya tulis adalah lahir daripada perasaan dan cetusan rasa saya yang terlibat secara langsung dalam beberapa bidang seperti dunia perkerisan, persilatan, perniagaan,pendidikan dan juga sedikit ilmu tauhid. Sehubungan itu ia bukan ditulis khusus untuk seseorang, sebaliknya lebih menjurus kepada murid-murid saya yang berada jauh di perantauan agar sentiasa ingat dan tidak lupa diri. Jika ia sesekali terasa menyentuh perasaan dan hati saudara pengunjung, maaf dipinta. Terima kasih kepada semua kerana sentiasa memantau blog saya.

No comments: