sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, January 16, 2009

Asalamualaikum sahabat semua

InsyaAllah masalah internet saya akan selesai dalam beberapa hari lagi. Berbanyak maaf dipinta kepada sahabat kerana tidak dapat upload foto-foto produk jualan yang dihajati. Bila keadaan pulih sepenuhnya saya akan berurusan seperti biasa.

Saya juga meminta maaf kerana terpaksa "delete" buat sementara waktu chatting box dalam blog ini. Jika sahabat ada urusan boleh email terus pada saya. Kepada yang tak berapa suka dengan blog saya bolehlah membuat pilihan bijak dengan tidak memasuki blog saya atau pun buat blog sendiri dan anda bebas menulis di sana sesuka hati.

Terima kasih banyak diucapkan pada semua sahabat yang memberi sokongan kepada saya walaupun saya tak dapat "online". Perniagaan masih berjalan seperti biasa walaupun ada yang yang cuba buat kacau.

Kepada insan yang guna nickname "kawe" semoga berbahagia dan dirahmati Allah, saya doakan selamat berjaya di luar blog saya.

No comments: