sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, December 21, 2008

Kunjungan Sahabat Dari Temasik















Alhamdulillah , impian sahabat dari Temasik untuk berkunjung ke Negeri Cik Siti Wan Kembang,Tanah Serendah Sekebun Bunga sudah tercapai. Terima kasih kerana sudi singgah sekejap di teratak saya. Lawatan sahabat bersama keluarga yang dibantu oleh Saudara Shukri sebagai pemandu pelancong diharap meninggalkan kenangan manis.

4 comments:

Anonymous said...

Salam Cikgu *smile*

Alhamdulillah niat dan perancangan Tengku untuk bersama Cikgu di Kelantan berjaya termakbul dengan baik dan selamatnya. Kuatirkan banjir tetapi seperti Tengku katakan nanti berhentilah hujan tu *giggle~giggle* Terima kasih yang tidak terhingga ingin Tengku ucapkan kepada Cikgu sekeluarga di atas kesudian menerima Tengku dan family ke Istana Cikgu Nasir. Istana Cikgu Nasir tersergam indah dalam ketenangan alam semula jadi. Di Singapura ni amatlah berbeza sekali tetapi unik dengan sendirinya *sibuk~selalu* Di harapkan agar Cikgu Nasir dapat pula berkunjung ke pondok Tengku. Tengku akan bawa Cikgu dan family satu Singapura ok? *wink*

dokpikiaq said...

klau saya nak p jugak buleh ke cikgu??
hehehe

Anonymous said...

saya rasa cikgu nasir xpernah menolak tetamu kalau beliau xde aral...dan layanan yg diberikan sungguh memuaskan..itulah kelebihan cikgu nasir..
terima kasih ya cikgu =)

Anonymous said...

lol,so nice