sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, October 10, 2008

Kunjungan Hari Raya Ke rumah Pak Ngah Izahar




Balik dari sekolah pada petang khamis 9/10/2008 saya terus memecut ke rumah sahabat karib Cikgu Muzairi untuk misi berhari raya di rumah Pak Ngah Izahar Batu Kurau Taiping. Walaupun teramat sibuk kami gagahi juga kerana sudah hampir 6 bulan kami tidak bersua muka, biasanya kalau saya dan rakan-rakan tak turun ke Batu Kurau, Pak Ngah dan Ustaz Khalid akan berkunjung ke rumah saya.

********************************************************************************* ******************************************************************************************************Kerana keletihan sebaik sampai saya terus tertidur tanpa menghiraukan Ustaz Khalid,Safwan, Zinan dan Pak Ngah yang sedang memurnikan permainan keris. Foto-foto ini saya ambil bersama Pak Ngah semasa sarapan pagi, lepas sarapan saya terus memecut balik ke Kota Bharu. Terasa rugi juga tak belajar apa-apa kali ini, tapi apakan daya badan dan otak sama-sama letih.




* Pejuang silat sejati, sepanjang hayatnya dihabiskan dengan mengajar silat tanpa mengharapkan balasan wang ringgit.

1 comment:

N.H. Tay said...

Assalamualaikum Cikgu.

pertama kali sy tgk kad gurulatih gayong yang ditandatangan sendiri oleh Allahyarham Dato' Mahaguru Meor Rahman. hebat. bahan sejarah tu cikgu. Hidup Gayong!