sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, September 27, 2008

Mencuba...

Sekolah mula cuti, dalam kesibukan dan kemeriahan menyambut raya saya sempat meluangkan sedikit masa untuk memasukkan beberapa koleksi keris saya dalam laman photopic http://cikgunasir.fotopic.net/ . Langkah ini saya ambil kerana memikirkan kesulitan sahabat-sahabat untuk meneroka laman blogspot saya terutama entry-entry lepas.

Insyaallah saya akan masukkan semua koleksi keris-keris yang ada dalam simpanan saya di laman ini. Rangkaian laman-laman di sidebar diharap dapat memudahkan pemantauan sahabat-sahabat semua.

No comments: