sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, August 06, 2008

Pengalaman mendewasakan kita

Walaupun baru setahun jagung dalam bidang bisnes perkerisan, ibarat budak hingusan yang masih hijau saya berasakan diri ini amat bernasib baik. Ini kerana bisnes saya disokong oleh rakan-rakan, sahabat, peminat senjata warisan dan ramai lagi yang membuka blog saya tanpa meninggalkan jejak. Terima kasih semua.

Siapalah saya dalam dunia perkerisan tanpa sokongan sahabat semua berbanding dengan sifu-sifu besar dalam dunia perkerisan di Kelantan dan juga Nusantara. Dalam kesibukan sebagai guru saya gagahkan juga sedaya upaya untuk menyampaikan hajat sahabat-sahabat, walaupun tidak semua mampu saya bantu.

Saya berasa bangga kerana hadirnya saya dalam bisnes perkerisan secara maya dapat membantu mengenyangkan banyak mulut-mulut kecil. Membantu tukang-tukang uzur dan dapat menyemarakkan dunia perkerisan dalam suatu bentuk baru.

Kerana pertanyaan dan soalan sahabat-sahabat juga saya semakin rajin menggali khazanah tinggalan nenek moyang kita.


Paku patah papan pecah
Pecah mari di Inderagiri
Kenal Aku kenal Allah
Terperi diri rahsia hati

No comments: