sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Sunday, April 13, 2008

Tempahan Sahabat Maya 717

Alhamdulillah, inilah hulu jawa demam tempahan sahabat Maya717 bersama pendokok antiknya. Walau bagaimanapun pendokok dan buah pinangnya longgar sedikit. Tetapi jika dirapatkan dengan puting dan ganja ia tidak menjadi masalah.

3 comments:

Anonymous said...

Salam cikgu,
Ingin saya mendapatkan pendongkok seperti ini. Berapakah harganya? Hulunya pun molek. Kalau di tolak, tak mengapa, biar saya sahaja yg memperolehinya. :)

Anonymous said...

Alam, ada satu lagi hulu dgn saya.
Nanti saya pastekan dlm blog. Tengok dulu macam mana rupanya.

Pendokok masih ada dgn saya Harganya RM200.00
Hulu pula Rm90.00 sahaja. Ambil duit minyak sahaja. Courier kesingapura RM40.00 dalm semenanjung RM10.00 sahaja.

Anonymous said...

Salam cikgu,
Ok, saya tunggu gambarnya. Berapakah ukuran dalam pendongkok itu? Terimakasih :)
Wassalam.